Ahad, Jun 02, 2013

SEMBANG FASAL ALAT SOLEK SUDAHLAH MELLISA GOOI!!!



Mellisa Gooi, Pengurus Pemasaran  Lancome Malaysia sejak 2 bulan lalu.  Mengikut maklumat dipaparkan oleh Linkedin,  dia  graduan Macquire University, Australia dan bekas pelajar INTI College Pulau Pinang.





Kepada Carol Tay, bertanyakan soalan ...


Ya,   Agong  itu WUJUD  di  Malaysia. Sila Google di sini untuk mengetahui informasi mengenai  Yang di-Pertuan Agong.

Are  you a Malaysian, Carol Tay?

Sooner  or  later  all of us  will  know  who those people really are.  Police  could start by asking  Mellisa  to  go to  the nearest  police  station.

31 ulasan:

  1. lancome l'oreal pun nak kena masuk list dalam barangan boikot ke?

    BalasPadam
  2. orang pompuan keturunan MELAYU ada jawapanya..

    BalasPadam
  3. Melissa Gooi, lu mau kongkek kah? Cari teman lelaki lah. Apa bikin kacau suami orang . Haiya....

    BalasPadam
  4. Inilah dia manusia Cina yang tak mengenang budi. Kalau menumpang tinggal di UK, tak pulak mereka mengutuk Queen Elizabeth. Mereka akur saja, malah memuji-muja omputeh, biar sejahat mana atau sebusuk mana omputeh tu. Melissa Gooi ini bukanlah Cina generasi pertama di Malaysia. Malu nak pakai nama Cina asli, gunakan pulak nama barat .... Inilah dia peribadi Cina yang tak sedar diri ....

    BalasPadam
  5. Lets boycott Lancome until they sack this communist.

    BalasPadam
  6. benar kata dato zahid hamidi.. sesiapa yg tidak setuju dgn pemerintahan raja berperlembagaan,silalah berhijrah ke negara republic... dato seri najib tolong jgn lembik... ini bkn rasis.. tp siapa yg rasis?.. jika dato seri najib lembik,percayalah.. sokongan bangsa kamu sendiri akan semakin berkurangan.. fikirkan..

    BalasPadam
  7. Bila dh kena tangkap,alasan fb kena hack

    BalasPadam
  8. ini bukan the only CINA yang tak peduli sejarah dan tak hormat pada AGONG .. bagi mereka sistem pentadbiran di MALAYSIA semua ngarut.. bullshit !! sebab tu mereka cakap macam tu .. agong exists ???? patut di buang negara ni ..

    BalasPadam
  9. Setiap hari akan ada kes cina yg sial terhadap perlembagaan negara...sebabnya ialah kerana melayu sial dari pembangkang@ sokong pembangkang yang tolong tunjukkan jalan...kalau tak mereka takkn berani buat macam ni

    BalasPadam
  10. Dia dah tukar nama di facebook kepada mel gooi, gambar kuching.. mana mau lari???

    BalasPadam
  11. boikot sampai dia minta maaf terbuka...
    pastu stop beli barangan puak bangsat ni

    BalasPadam
  12. Sudah hantar emel ke estee lauder USA

    BalasPadam
  13. mazidul bajet nak jadi polis,
    agak2 kecik2 dia suka baca komik detektif conan,


    orang cina tu ada asasnya dia menyampah dengan keputusan PRU,
    sedangkan BARISAN NASIONAL pun akan failkan 50 PETISYEN PILIHANRAYA,

    maknanya pilihanraya baru2 ni adalah tak adil menurut pandangan kerajaan dan pembangkang..


    jadi bila dia dengar YDPA Agong yang BACA TEKS tu ucap suruh terima keputusan, maka dia bersedih..


    kalau betul mahu ajak rakyat malaysia terima keputusan, maka saya cadangkan KERAJAAN BN KENA BATALKAN NIAT UNTUK FAILKAN PETISYEN SEBANYAK 50 tu dulu..

    jangan main attack orang je bang jidul..

    kalau betul nak tangkap orang, tangkap PAPAGOMO dulu, saya yakin BANG JIDUL kENAL benar dengan PAPAGOMO..


    tolong jangan berat sebelah..
    kalau gemuk, gemuk lah semua, kalau kurus, kurus lah semua,

    tentu bang jidul kelihatan pelik jika bang jidul cuma gemuk di sebelah bahagian badan, bahagain sebelah lagi kurus..

    BalasPadam
  14. Saya baru terbaca - laporan polis telah dibuat di Dang Wangi ke atas pemFacebook yang menghina DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong. Sikap si Melissa Gooi ini menunjukkan bahawa dia adalah antara 90 peratus warga Malaysia keturunan Cina yang anti-Melayu & anti-BN (khususnya UMNO) yang sudah pasti menyokong PR (khususnya DAP). Mereka yang sejiwa, sesentimen ideologi politik & seetnik ini memang ramai terdapat di luar Malaysia ..... Tentu anda tahu di mana.

    BalasPadam
  15. Jika kita amati komunikasi si Melissa Gooi Ah Eng ini dengan teman-teman seFacebooknya, semuanya adalah sebangsa & seetnik dengannya. Ini menunjukkan sentimen mereka adalah sama. Kalau ada pun orang Melayu yang menyokong komen si Ah Eng ni, tentu Melayu Pembangkang Malaysia yang masih belum buka mata untuk melihat contoh di depan mata & membaca sejarah.

    BalasPadam
  16. walau apa pun sesiapa yg menghina sultan atau raja2 melayu trutamanya Yang diPertuan Agong maka dg secara peribadi aku katakn bahawasanya org itu ada manusia yg kurg ajar...tak kira apa bangsa sekali pun jika berbuat demikian demi Allah aku sanggup bergadai nyawa...tak payah nak kata lebh lanjut lagi....terutama kpd bangsa2 yg kapiaq...aku ingatkan supaya jgn jolok sarang tebuan...aku bngsa melayu sejati...anak Kedah tulin...Yang diPertuan Agong la nie sultan Kedah...raja aku...
    http://alalatuk.blogspot.com/

    BalasPadam
  17. Video Suara Anak Muda 1Malaysia (SAM1M) buat laporan polis https://www.youtube.com/watch?v=H053JAQnsAI&feature=youtube_gdata_player

    Suara Anak Muda 1Malaysia dan Suara Anak Muda 1Malaysia (Pahang) membuat laporan polis berhubung kenyataan pengguna Facebook yg bernama Melissa Gooi dan beberapa individu yg menghina dan mempermainkan Yang DiPertuan Agung. Laporan Polis diketuai oleh Ketua Penerangan Suara Anak Muda 1Malaysia (SAM1M), Muhammad Faiz Hashim. Turut sama membuat laporan polis Suara Anak Muda 1Malaysia (Pahang) yg diwakili Saudara Abdul Aziz. Laporan polis ini dibuat bagi mendesak pihak polis melakukan siasatan dan mengambil tindakan yg sewajarnya bagi memastikan perkara seumpama ini tidak berulang lagi di masa hadapan. Tuanku adalah payung rakyat dan lambang perpaduan rakyat yg perlu kita Pertahanan sepertimana yg termaktub Dalam perlembagaan. Kalau tak menghormati Agung dan Raja2, tidak mahu mengiktiraf kewujudan Agung dan Raja2, maka eloklah dilucutkan taraf warganera Malaysia dan pergi lah duduk di Negara2 yg tidak ber Raja yg mereka Suka. Kami NGO yg mewakili suara anak Muda akan terus mempertahankan institusi diraja walau apa jua rintangannya

    BalasPadam
  18. As a malaysian, she should get punished. Im a chinese too and i will always respect our agong.

    BalasPadam
  19. kenapa semakin ramai rakyat malaysia bersikap kurang ajar macam melissa gooi ni?. patutnya orang begini dilucutkan kerakyatan.

    BalasPadam
  20. lucut kan warganegara pompuan cina lahanat tuh straight away!

    BalasPadam
  21. Memang bangsat cina ini.
    Dia berani berkat pasal ada melayu mcm al juburi yg support dia..
    Damn u....

    BalasPadam
  22. Kita boikot brgn mereka dan yg mereka jual seumpamanya....lucutkn kerakyatan...tolonglah Malaysia buat sesuatu.bg pengajaran kpd pengkhianat yg diberi tumpangan. (Ayat lebih sesuai)

    BalasPadam
  23. bukan mellisa saja,ramai lagi spt namewee,vivien dan pasangannya,dll sepatutnya dah lama dilucut kewarganegaraannya ! nape biarkan saja ? ?

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.