Khamis, Mei 09, 2013

BRAVO! AZMIN ALI

Tweet  Azmin Ali DITUJUKAN untuk Anwar Ibrahim ...


Azmin juga dilaporkan TIDAK mengahadiri Perhimpunan Kegagalan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri,  berlangsung semalam di Stadium Kelana Jaya, Selangor.

Baca kisah selanjutnya di sini.

Kalau berasa PANAS, klik di sini.


12 ulasan:

  1. Serangan media arus perdana thdp apa yg dipanggil "tsunami Cina" sekarang memang merimaskan. Sudahlah tu...tak perlu salahkan Cina atau siapa2, kerana jika pun ia tsunami, ia adalah tsunami rakyat. Anggaplah kekalahan BN dibanyak kerusi sebagai takdir yg tak perlu ditangisi tapi perlu diperhati utk bermuhasabah diri.

    Baikilah kelemahan kerajaan, rakyat sudah letih dgn politik salah menyalah org lain atas kelemahan diri sendiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pls focus we brought now.. ni pasal azmin ali.. if nk citer psl tsunami cina.. tgu post lain ye.. ;)

      Padam
    2. Ble pula isu psl tsunamu cina.. post ni bukan pasal azmin ali ka?

      Padam
  2. Pada pendapat saya perkataan Tsunami Cina tuh tak sepatutnya keluar di media arus perdana.. diorg ni harus pikir jauh skit.. apa perasan orang cina bile mendengar komen2 mereka.. sekadar pendapat. sebab ramai jugak kawan2 saya yang berbangsa cina rasa tertekan dengan komen2 panas tersebut. Tak kiralah mereka undi BN ataupun pembangkang, itu hak mereka sebagai warganegara.

    BalasPadam
  3. mila@rimbun
    kesian dekat hang noh..
    DAP mulakan politik perkauman pon hang setuju noh..
    kat akhbar sinchew daily siap propaganda pon hang x nampak noh..
    aku harap hang sedar sebelum menyesal.. org cina kawan baik dengan hang bukan x beerti mereka x racist..
    buta betui mata hang..

    BalasPadam
  4. berulangkali saya baca entry nie..ada ker perkataan tsunami cina...huhuhuhu.....ye la, mana tau mata saya nie da silau tengok skrin coz PRU 13 nie macam-macam isu..well, memang letih pun dengan politik melampau..sepatutnya lebih maju kehadapan. negeri yang menang tu, terus mmenjalankan amanah yang diberi berdasarkan manifesto parti masing-masing. PRU14 nanti rakyat akan menilai lagi mana yang lebih baik...kan??

    BalasPadam
  5. Terbaek Azmin!
    Aku suka prasa 'rakyat sudah letih dgn politik melampau'
    Mmg mlampau. Kemaruk sgt nak jadi PM sampai hasut rakyat cabar kerajaan. Ini penggulingan besar-besaran!

    BalasPadam
  6. korang ni yg lebih sudu dari kuah...skg azmin ckp aper??jgn excited nak buat cite..dia perli kepimpinan UMNO..baca balik twitter dia yg terbaru...hahaha..kesian...

    BalasPadam
  7. SMTI - sekadar lakunan acah acah (gimmick)

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.