Isnin, Februari 18, 2013

... DITEMBAK

Lazimnya, penjenayah menembak orang tetapi kejadian di Taman Aman Perdana Klang, Selangor, berbeza.

Ketika jemaah bersolat Isyak malam tadi, surau Baitul Rahman ditembak menggunakan senjata dipercayai senapang angin berpelurukan  ball bearing.

Mujur tiada kecederaan berlaku.

Berikut gambar dikirimkan kepada saya.


Surau sama dilaporkan pernah disimbah cat sebelum ini.

Baca di sini.


6 ulasan:

  1. Dahsyatnya jenayah sekarang ni.. Bimbanglah!

    BalasPadam
  2. terima kasih atas keprihatinan. tapi fakta surau ini pernah disimbah cat tidak tepat.. itu salah maklumat tu.. ini teguran offline.. tak perlu publish..

    BalasPadam
  3. berani diorang menyerang tempat ibadah ye..

    BalasPadam
  4. Sampai mcm tu sekali. dia tembak atas dasar apa. ker nak buat provokasi pembunuhan islam kat sini plak.

    # BANkami

    BalasPadam
  5. Apa nak jadilah.. Berani betul dorang serang ketika org sdg bersembahyang.. Semoga Allah sentiasa lindungi mereka yg dizalimi..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.