Jumaat, Januari 18, 2013

TERATAI HILANG AKIBAT PERHUBUNGAN TERLARANG

Cinta, perkataan keramat bagi majoriti manusia. Cinta juga kekadang menjadikan manusia tidak keruan dan sanggup bertindak tanpa dijangka. 

Polis Ibu Pejabat Polis Daerah, IPD Hulu Selangor sedang mencari Teratai Kamilia Mohd Hafiza, 11 tahun, dipercayai dilarikan teman lelakinya, Muhamad Shahril Imran Muhamad Mudrika, 17 tahun.



Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Zulkepli Bedin, pasangan itu berkenalan sewaktu bermain permainan online kira-kira 3 bulan lalu.


Kekasih Teratai dilaporkan pernah menghantar sebentuk cincin untuk mengikat tali pertunangan tetapi hubungan mereka dilarang dek keluarga.

Baca laporan akhbar Kosmo dan Utusan Malaysia, klik di sini dan di sini.

Jika terjumpa Teratai, sila hubungi IPD Hulu Selangor di talian 03 6064 1222

Klik di sini

13 ulasan:

  1. SMTI: Allahuakbar...anak2 sekarang..:( Risau pada anak dara saya yang kian membesar..:(

    BalasPadam
  2. jika benar cinta itu butaa.....

    butakan mataku....... BERKALI BLA~ BLA~ BLA~

    Cinta itu buta..

    Apa yang ku inginkan.....

    Cuma kejujuran.. Dalam perhubungan...

    hehehe! Nyanyi sikit Abg Mazidul.

    GEMPAR:FESYEN WANITA BERTUDUNG YANG TERLAMPAU!
    DEWASA:HUBUNGAN ANTARA WANITA DAN PISANG!
    ILMIAH:DUGAAN LELAKI MENYAKSIKAN PAYUDARA WANITA!

    BalasPadam
  3. Ya Allah... kecik lagi ni... kecik kecik dah pandai nak lari dari rumah pulak...

    BalasPadam
  4. Mak bapak larang,terus lari dari rumah,kena kahwinkan kot..

    BalasPadam
  5. SMTI.

    Gegirl 11 thn, boboy 17thn.

    Awat aku tgk muka gegirl cam lebih baligh berbanding boboy tu?

    hehehe

    BalasPadam
  6. Budak-budak lagi. Masih tak faham lagi tu. First love agaknya.... :')

    BalasPadam
  7. Budak-budak lagi. Masih tak faham lagi tu. First love agaknya.... :')

    BalasPadam
  8. 11 tahun? macam dah sekolah menengah.hhu.

    BalasPadam
  9. assalam,
    saya pakcik kepada teratai..
    alhamdulillah, dia dah selamat dijumpai di Taman Pelangi Johor, dengan bantuan kawan saya yang bekerja di kawasan JB....
    diminta jasa baik anda agar berhenti segala komen2 dan tomahan yang boleh mengaibkan kami sekeluarga....
    anda tak tahu apa yang berlaku, sidang media hanya menokok tambah cerita...
    sila faham keadaan kami...

    BalasPadam
  10. Salam Pakciknya,

    Kalau iya pun ucaplah 'TERIMA KASIH ' dulu pada pemilik blog nie yang membantu, jangan main redah je..kita kan ada budi bahasa

    BalasPadam
  11. GioGio, kongsilah fakta jika maklumat tidak tepat.

    Saya membaca laporan akhbar, lelaki terbabit telah diberkas dan akan didakwa kerana menculik dan barangkali merogol.

    BalasPadam
  12. salam en azizul azli, apa yg saya main redah, dan tak berbudi bahasa ker komen saya dalam ni berbanding yg lain byk komen yang bukan2 menuduh tanpa tahu cerita sebenar?

    en. azizul azli, saya hanya minta kalau dapat cerita ini setakat ini sahaja sebab saya keluarga mangsa, dan tak sanggup menanggung malu terima.
    kalau anda tak menerima nasib seperti kami, sila faham sebelum cakap yg kami main redah...
    kalau anda pernah menerima nasib begini, ada lebih baik anda lebih memahami keadaan kami sekeluarga..

    en mazidul,
    maaf kerana terlupa mula dengan terima kasih...
    terima kasih kerana membantu menyebarkan maklumat...
    ya mmg blog ini membantu, tapi sebaiknya, saya minta jasa baik en mazidul kalau dapat kes ini biar ini sahaja yg en dapat siarkan, jangan di postkan fakta2 selepas anak buah saya dijumpai...

    sekali lagi saya ucapkan terima kasih bagi pihak yg membantu,
    dan pada yg lain, anak buah saya telah selamat berada di rumah, dan biarkan keluarga kami berbincang apa akan kami lakukan, dan minta anda jgn menghukum2 atau mencaci yg bukan2....
    wassalam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang betul apa yg pakcik kamilia ckp.kita yg ada kt luar ni tak berhak untk menghakimi ape yg brlaku.kita tak tahu ape yg trjadi secra terperinci.tp ape2pun syukur kepada Allah sekelian alam kerana berkat usaha n doa keluarga,ditemui semula kamilia. . .
      Untk yg diluar sana,kita tak berada dalam situasi mereka,mungkin kamilia ada alasan nya sendiri kenapa dia ikut lelaki tersebut kerana pada usia mcm kamilia,dia mungkin sudah baligh tp belum lg mumayiz. . .
      Jadi kita yg dewasa ni cuba bntu dia dan bkn hukum atau hina dia.

      Khairul Melaka///

      Padam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.