Jumaat, Oktober 12, 2012

URUT BATIN ISTERI ORANG (18SX)

'Zara', 28 tahun mula berkhidmat di pusat urut kira-kira 2 tahun lalu.

"Saya bercinta selama 3 tahun, bekas teman lelaki saya berjanji mengahwini saya. Namun selepas saya menyerahkan tubuh, dia meninggalkan saya," katanya.

Saya terus mendengar sambil visual temu bual dirakamkan oleh jurukamera, Rohaizat Roslan dibantu juruteknik, Siva-G.

"Siapakah sebenarnya wanita bekerja sebagai pengurut?," soal saya.

Bilik lokasi rakaman digelapkan, hanya bentuk tubuh Zara sahaja kelihatan. Janji saya kepada anak kelahiran Kuala Lumpur itu, identiti dirinya tidak akan didedahkan. Hanya kisah hidupnya, bakal saya kongsikan bersama penonton Majalah 3, 'Rela atau paksa', 20 Oktober, Sabtu, jam 9 malam.


"Gadis bujang, ibu tunggal dan isteri orang," jawabnya.

Saya tersentak buat seketika.

"Isteri orang? Mereka turut melakukan urutan batin (urutan kemaluan lelaki)?," tanya saya untuk mendapat kepastian.

"Ya, urutan badan, 45 minit, RM110, urutan batin, RM100 untuk 20 minit," jelasnya.

Sebaik mendengar kenyataan itu, spontan terlintas di fikiran saya, suami manakah sanggup mengizinkan isteri mereka melakukan kerja sebegitu?

Daftar untuk menjadi peserta sesi ke-2 CakapDotCom, klik di sini.


19 ulasan:

  1. Persoalannya, si suami tahukah isterinya bekerja sebagai tukang urut? :)

    BalasPadam
  2. Salam bro. Ada sesetengah suami hanya menggunakan isteri sebagai alat mata pencarian mereka dengan memaksa mereka menjadi pelacur dan sebagainya.

    BalasPadam
  3. SMTI: errk?? isteri orang??? gulppp.....*zaman skang ni takde yang mustahil* ..

    BalasPadam
  4. Salam Perkenalan, En.Mazidul... Mungkin suami yang dayus yang memakan hasil isteri.

    BalasPadam
  5. mungkin suami x tahu... kate kejer kedai 24 jam, rupe2nyer rumah urut...

    BalasPadam
  6. zaman skrg ni seme tu dah jadi biasa.saya rase suami die ni mesti jenis tak tak bekerja.suruh isteri je yang bekerja.tak kisah hukum tuhan daaa..

    BalasPadam
  7. setuju kata2
    iera...
    "zaman skrg ni seme tu dah jadi biasa.."

    apa ada nak kisah..
    asal bleh memperolihi DUIT..

    suatu hari nnt..
    akan jumpa kita kisah anak paksa ibu jadi tukang urut batin..
    TUNGGU je la !!

    BalasPadam
  8. betul ker suami paksa isteri buat keje tue???..jgn2 si isteri ni saje wat cerita dan memburukkan kaum lelaki...kalau si isteri bagus, tak akan buat keje mcm tu walaupun di paksa, sekurang2 nya lari dari rumah atau wat laporan kt jabatan agama, x logik la zaman sekrang zaman canggih, tak kan nak merelakan saja diri di suruh begitu?....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin juga. Biasalah ada perempuan yang ketergantungannya sangat tinggi pada lelaki. Takut pada suami melebihi takut pada tuhan. Padahal boleh je larikan diri atau mengadu. Ada juga yang terlalu sayang pada suami tak sampai hati suami masuk jail. Haih, cinta buta tu namanya

      Padam
  9. Ini semua berpunca dari jahil Agama..Isteri wajib menolak arahan suami utk melakukan maksiat spt jadi tukang urut batin dll.

    BalasPadam
  10. Suami begitu rasanya suami yang dah mati hatinya. Tak ada lagi iman dan nilai kemanusiaan. Jiwanya kosong.

    BalasPadam
  11. Zaman sekarang suami isteri satu kepala, nk belagak cam orang kaya, duit hal utama, halal haram tolak tepi,pempuan jahat untuk lelaki jahat jer.

    BalasPadam
  12. Marilah melihat sesuatu dari sudut pandangan yang menyeluruh

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.