Isnin, Mei 21, 2012

GAMBAR TUKANG URUT GAY (18 SX)

Barangkali ramai antara pembaca blog ini pernah mendengar kes rumah urut menawarkan khidmat lelaki gay diserbu oleh pihak berkuasa namun tidak berpeluang melihat gambar sebenar di dalam premis terbabit.

Pada 25 Mac 2009, premis urut di Damansara Perdana, Petaling Jaya, Selangor diserbu sepasukan polis dan banyak gambar saya rakamkan.

Setelah 3 tahun menyimpan gambar dirakamkan, di entri ini saya dedahkan kepada semua.

Untuk rekod, majoriti pekerja, warga asing berusia awal 20 an. Gambar mereka dipamerkan di album dan  pelanggan lelaki datang untuk menagih perkhidmatan mereka terlebih dahulu berpeluang memilih pasangan masing-masing sebelum dibawa ke bilik.


Dinding premis sama juga dihiasi poster gambar lelaki kacak.


Diskaun turut ditawarkan kepada pelanggan tetap.


Berikut antara gambar tukang urut dipercayai menawarkan khidmat seks sejenis kepada pelanggan terdiri daripada lelaki dari golongan hidup mewah.


Premis diserbu dilaporkan aktif dikunjungi pelanggan memandu kenderaan mewah selepas jam 1 pagi.


Bagi lelaki normal, pekerja di atas pastinya tidak langsung kelihatan mengghairahkan tetapi nafsu serakah lelaki songsang ternyata berbeza.

Tubuh mereka diratah lahap dengan bayaran kurang RM200.

9 ulasan:

  1. errrrrrrrrr geli geleman tengok

    BalasPadam
  2. akhir zaman... hahaha muka perasan macho...erkkk!

    BalasPadam
  3. aduuhaii...

    hairan jugak...
    hairan sungguh..
    tang mana.. ghairahnya..?
    kalu ada bonjolan buah dada tu...
    kalu nampak lurah dendam tu...
    geramm jugak aku.. !!!
    hihi !!

    BalasPadam
  4. Yuckssss.... bala.... bala minta dijauhkn disekeliling kita

    BalasPadam
  5. peliklah... tempat2 hina macam ni sering dikunjungi oleh lelaki dari golongan hidup mewah... kalau dah hidup mewah kenapa nak pergi tempat2 ceruk macam ni. kalau aku nafsu kuat dan hidup mewah kaya raya, baik la aku kawin 4, at least boleh gak bantu gadis2 miskin, anak yatim piatu, janda ditinggal suami dll, belikan rumah, lepas tu pergi melancong luar negara mcm Saleh Yaacob...

    http://buasirotak.blogspot.com

    BalasPadam
  6. nak muntah la tengok gambar ni...hilang selera makan....heheheeh

    ayaqkosong.blogspot.com

    BalasPadam
  7. Ade org kata orang2 berada dan hidup mewah sudah puas dengan apa yg dia bole buat sbgi cnth suka hati bawa perempuan tidur, kawen cerai dgn perempuan pelbagai bangsa dan umur...tp dorng ni nak cabar diri kononnya...so dorng ubah selera nak yg sejenis la pulak...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.