Khamis, Mei 03, 2012

BOB KUMAN MENINGGAL DUNIA

Kakitangan ambulan Hospital Sg Buloh mengesahkan Bob Kuman telah meninggal dunia pada jam 4.38 petang tadi.

Al Fatihah.

Baca laporan lengkap di sini.

REBUT PELUANG UNTUK PROMOSI PERCUMA, klik DI SINI.

104 ulasan:

  1. innalillah..semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah..

    BalasPadam
  2. Innalillah...
    penderitaannya berakhir
    moga Allah tempatkan dia bersama orang beriman

    BalasPadam
  3. Moga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman....Al-Fatihah

    BalasPadam
  4. Innalillahhirajiun..

    Ya Allah, ingatkan Bob dah sehat.. :(

    BalasPadam
  5. saya da tgk share abg kt FB . . takziah kpd fmly arwah moga² roh arwah d tptkan d klgn insan y d rahmati . .

    BalasPadam
  6. innalillah........
    semoga beliau ditempatkan dikalangan orang beriman

    BalasPadam
  7. al fatihah...moga roh arwah dicucuri rahmat allah swt

    BalasPadam
  8. tahniah! tahniah kerana berjaya up to date. rindu nak tengok abg Mazidul tangkap gambar jin lagi sekali, macam dengan Pak Engku tu

    Innalillahi wa Inna Ilaihi Rojiun

    BalasPadam
  9. Al fatihah..Semoga Roh Bob ditempatkan bersama2 org beriman amin.

    BalasPadam
  10. telah disahkan meninggal dunia..Alfatihah Semoga beliau ditempatkan dikalangan orang beriman.

    BalasPadam
  11. Salam takziah buat keluarga Allahyarham...

    BalasPadam
  12. Salam takziah buat keluarga Allahyarham Bob...

    BalasPadam
  13. Al-fatihah.. moga roh allahyarham dicucuri rahmat... amiinnn...

    BalasPadam
  14. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
    Semoga arwah dimasukkan kedalam golongan yang soleh dan beriman.

    BalasPadam
  15. Ini yang betul yer? Hari tu tak betul....Memang betul Bob akan pergi dalam masa terdekat selepas cerita yang tak betul tu......

    BalasPadam
  16. Inalillah...Al-Fatihah pada Arwah Bob...semoga ditempatkan dikalangan org yang berman...Amin...

    BalasPadam
  17. Alfatihah.. Semoga roh allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 beriman.. Amin..

    BalasPadam
  18. Alfatihah.. Semoga roh allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 beriman.. Amin..

    BalasPadam
  19. Salam...

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un (إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)

    moga roh nya dicucuri rahmat..

    al-fatihah

    BalasPadam
  20. Al.Fatehah... smoga rohnya ditempatkn brsama2 org2 yg briman... amin...

    BalasPadam
  21. Innalilah'jiun...
    Al-Fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat olehNya....Aamiinnn

    http://linmdnoor.blogspot.com/2012/05/bob-kuman-meninggal-dunia.html ..

    BalasPadam
  22. innalillah...semoga roh dicucuri rahmat...

    BalasPadam
  23. Salam takziah... Semoga rohnya dicucuri rahmat..amin...

    Alfatihah...

    ;(

    BalasPadam
  24. Al-Fatihah moga roh arwah dicucuri rahmat

    BalasPadam
  25. innalilahhi wainna hilaihirajiun.... semoga ditempatkan bersama kekasih Allah...

    BalasPadam
  26. al-fatihah. semoga ditempatkan bersama orang-orang beriman.

    kepada yang buat berita palsu sebelum ni, puas hati korang?

    BalasPadam
  27. innalillahiwainnahirajiun...al fatihah utk beliau

    BalasPadam
  28. ALFATIHAH...
    SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN DIKALANGAN ORG YANG BERIMAN.PERGINYA SEORANG LAGI INSAN SENI...

    BalasPadam
  29. Takziah buat keluarga & sahabat handai arwah. Al Fatihah ...

    BalasPadam
  30. Betol ke ni??? Al fatihah untuk arwah..

    BalasPadam
  31. Ya Allah.. ampunilah dia.. kasihanilah dia..

    BalasPadam
  32. AL-FATIHAH..semoga roh beliau ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..

    BalasPadam
  33. Ya Allah.. ampunilah dia.. kasihanilah dia..

    BalasPadam
  34. Al-fatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi.

    BalasPadam
  35. Al Fatihah, semoga arwah ditempatkan dikalangan kekasih Allah, amin.

    BalasPadam
  36. Daripada DIA kita datang..kepada DIA jua kita kembali..

    Al-Fatihah

    BalasPadam
  37. al-fatihah..
    semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 beriman.

    BalasPadam
  38. Inalillah..takziah..dr khabar angin bertiup..terjadi kenyataan. Kuasa Allah, tiada siapa dpt menolak.

    BalasPadam
  39. Al Fatihah.. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.. Amin

    BalasPadam
  40. alfatihah..mohon kongsi berita ni. tkasih.

    BalasPadam
  41. Innalillahiwainna ilaihirojiun....SEMOGA ROH BOB DICUCURI RAHMAT....

    BalasPadam
  42. Al-Fatihah.

    Kami pernah ketawa dengan lawak jenakanya. TERIMA KASIH!

    Semoga Keluarganya tabah dan menerima ketentuan ini dengan tabah dan sabar.

    BalasPadam
  43. awak main2ka baru sajam tadi saya berbual dalam telephone...

    BalasPadam
  44. al-fatihah..setiap yg hidup pasti akan mati..bahagian kita xtau lg mcm mn..moga roh arwah dicucuri rahmat..terkejut mendgr berita ni...

    BalasPadam
  45. al fatihah wat keluarga arwah..sesungguhnya daripada-Nya kita dtg Dan daripada-Nya jua kita kembali semoga Allah Mencucuri Rahmat ke atas rohnya dan digolongkan bersama-sama orang yang solleh, InsyaAllah...

    Al Fatihah...

    Sekian, terima kasih

    BalasPadam
  46. aasalamualaikum takziah kpd keluarga arwah sesungguhnya daripada-Nya kita dtg Dan daripada-Nya jua kita kembali semoga Allah Mencucuri Rahmat ke atas rohnya dan digolongkan bersama-sama orang yang solleh,InsyaAllah...

    Al Fatihah...

    Sekian, terima kasih

    BalasPadam
  47. al fatihah takziah buat keluarga bob

    BalasPadam
  48. Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un (إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)..patut la tadi nampak ambulan kat blok C..

    BalasPadam
  49. tiada yg lebih tepat janjinye selain dr janji ALLAH, aku pernah tanye sbb nk oder baju kat fan pagenye dan dia kata lam masa 10 hari akn siap, tp rupa2nya janji yg di khabarkan itu sebenrnya adalah janji yg dia akan bertemu ALLAH...SUBHANALLAH tepat pd hari ini, 10 hari yg dijanjikan itu...Al~Fatihah moga rohnya di tempatkan di kalangan org yg beriman..aamiin..

    BalasPadam
  50. Mari lah kita sedekah kan Fatihah buat arwah.
    http://bit.ly/hadiah_ibu

    BalasPadam
  51. SUBHANALLAH...sesungghnya tiada yg benar selain dari janji mu YA ALLAH.....aku pernah tanye dan nak oder baju dengan Bob Kuman dan dia kata akan siap dalam masa 10 hari lagi...tapi dengan kehendak ALLAH yg MAHA ESA, tepat 10hari yang di janjikan itu, Bob telah pergi buat selama lamanya,.... Al ~ Fatihah buat mu Bob moga rohnya di tempatkan di kalangan org2 yg beriman...aamiin..

    BalasPadam
  52. Al-Fatihah...
    Semoga die diletakkan bersama org2 beriman...

    BalasPadam
  53. Al-fatihah buat arwah bob kuman..moga rohnya ditempatkan dikalangan org2 beriman...

    بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ.
    أٌلحَمْدُلِلَّهِ رَبِ اٌلْعَلَمِينَ*اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْمِ*مَلِكِ يَوْمِ اٌلدِّيْنِ*إِيَّاكَ نَعْبُوْدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِيْنُ*إٌهْدِنَا الصِّرَطَ اٌلْمُسْتَقِيْمُ*صِرَطَ اٌلَّذِيْنَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِّمْ غَيْرِاٌلْمَغْضُبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ اٌلضَّآلِّينَ*آمِـــــــــينْ Alfatihah

    BalasPadam
  54. Arwah diberi hidayah sebelum sampai waktu akhirnya, dan menjadi sebaik baik penutup. bagi kehidupannya. ramai bersungguh menghukum org lain tetapi hanya Allah akan menentukan bagaimana pengakhiran kita.

    BalasPadam
  55. Arwah diberi hidayah sebelum sampai waktu akhirnya, dan menjadi sebaik baik penutup. bagi kehidupannya. ramai bersungguh menghukum org lain tetapi hanya Allah akan menentukan bagaimana pengakhiran kita.

    BalasPadam
  56. Terkedu sekejap.

    Al-Fatihah. Takziah kepada keluarganya. Semoga tabah dan sabar dalam menghadapi ujian Allah

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.